Hej, jag har problem med min HTC One X.

Ofta när jag ska
låsa upp skärmen, och dra i "ringen", så går det inte. Jag får inte med mig ringen!! Jag försöker flera gånger, men den lixom "kärvar". Ibland går det till slut, ibland får jag öppna mha utav några av genvägarna. (Drar dem till ringen, för då låses skärmen upp).
Ibland kan jag inte klicka på de 5 genvägarna jag har längst ner, för skärmen verkar inte känna att jag trycker där. (Det är alltså samma ställe där ringen är placerad innan jag låser upp).
Pratar jag i telefon så kan jag ibland inte lägga på luren heller, för den knappen ligger också där.
Nu på sista tid har det blivit lite så längst upp också i "statusfältet". Dock inte lika mycket.
Ibland hakar skärmen upp sig. Typ som om jag skulle trycka på en och samma knapp hela tiden, då lixom "hoppar"-skärmbilden.
Finns det någon mer som har samma problem? SOm kanske fått bort det?
Åtgärder för att försöka lösa problemet:
> Har uppdaterat med senaste systemuppdateringen men det försvann inte då heller.
> Det hjälper inte heller om jag släcker skärmen med knappen och sen tänder den igen. Ibland startar jag om, det kan hjälpa tillfälligt. Eller stänga av...men så kan jag ju inte hålla på.
Är det hårdvarufel? Mjukvarufel?
Ytterst irriterande att inte kunna låsa upp och använda telefonen utan att krångla en hel massa. :-(
Vad ska jag göra?
Click to expand...