skärmen låser sig

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av abhi, 22 september 2010.

1. abhi

abhi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hallo,
    här verkar det finns folk som kanske kan hjälpa mig...
    har haft min desire i en vecka nu och det är bra så länge den fungerar. Tyvärr så gör det inte alltid.
    Problemet jag har är att skärmen låser sig, det vill säja att den mitt under användning tappar sin pekkänslighet och reaagerar inte längre på tryckningar. programmet är dock fortfarande aktiv och reagerar på knapparna. Det kan tar upp till flerar minuter för skärmen att vaknar igen. sen funkar telefonen som vanligt igen.
    Omstart hjälpa ibland men inte alltid. Jag har återstäld telfonen till fabriksinställningar men det löste inte problemet.
    Har ni någon ide vad man kan göra. Jag är ju inte direkt sugen att skickar in telefonen efter en vecka, fram för allt när det är ett fel som inte visa sig alltid. Har varit med på en p1 jag hade tidigare att servicen inte fick ser felet jag beskrev och jag bara fick tillbaka den i tre omgånger utan att det hände nånting. :(

2. Wolfy

Wolfy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Säker att det inte är appen du använder?
    För t.ex. så kör jag C-geo och när man skall logga hittade cachar
    så fungerar ibland inte "skicka logg" knappen. Utan man kan skriva
    en kommentar och allt, men det går inte att trycka på post. Startar man
    då om programmet så fungerar det igen, så det är helt klart en programbugg.

3. abhi

abhi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

det har jag ochså tänkt från början men jag hitta inget system i felet som jag kan knytta till bara en app. Problemet dycker upp på flerar ställen och inte alltid i samma app. Dvs att jag kan köra ett spel ena gången helt felfritt och andra gången låser sig skärmen efter bara nån minut.