Problem: Skärmen...

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av erik81, 28 juli 2012.

1. erik81

erik81 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag köpte en HOX i torsdags på Elgiganten och har lagt märke till att skärmen knakar, sviktar och får vågor efter hela vänstersidan...är det sånt man får räkna med, eller kan jag åka dit imorron och kräva en ny lur?

2. reggy

reggy Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google pixel 8 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google pixel 8 pro
    doa den

3. Phoenix95

Phoenix95 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vågor på skärmen har jag också och tycker definitivt att det är ett problem man kan leva med. För mig uppstår det på höger sida. Men det är ett problem som bara uppstår när man trycker onödigt hårt. Jag trycker aldrig så pass hårt vid användning av min mobil och absolut inte så långt ute på kanten. Det är inte något som uppkommer när man skriver sms eller surfar, dvs normal användning. För övrigt är detta problem förknippat med att det är en lcd skärm under. Dessa vågor uppstår på alla lcd skärmar.
    Vad gäller knakandet av skärmen kan jag inte säga så mycket. Jag har inget liknande och det är kanske något man bör DOA den för. Känns ju inte så skönt att betala ca 5000 för en high-end lur som knakar:ehm:

4. erik81

erik81 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för svaren, åkte in och lämnade tillbaka luren, lade en slant emellan och åkte hem med en s3 istället...allt sitter fast på den, utom batteriet :thumbup:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

5. MarkusSs

MarkusSs Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

När jag köpte min HOX så hade den också problem med vågorna på skärmen, men efter att jag hade installerat uppdateringarna så försvann dom.