det kan man inte, men du kan beställa på nätet från se.mobilefun.com eller phonelife.se - du kan även kolla på
amazon.de, ibland blir det billigare där
håller med om att det är riktigt bra och antagligen det bästa mjuka skyddet samt det bästa alternativet överhuvudtaget för edge-skärmar om man prompt inte vill köpa whitestone dome. använde det på min s7 edge som jag hade innan whitestone kom. viktigt att köpa rätt dock, så man köper just HD
DRY, vanliga HD är ett sånt där klibbigt elände. och så ska man ha klart för sig att installationen kan vara ett litet helvete - ibland får man ett bra kit där saker lossnar från varann som de ska men mer än hälften av gångerna har jag fått ett där själva skyddets skydd sas som man ska dra bort sist sitter så mycket mer fast i skyddet än vad skyddet fäster på telefonen att det är på gränsen till omöjligt att få loss det så att skyddet sitter kvar. hoppas nån fattade vad jag menade

.
mediamarkt har ju tillskärning och montering av ett zagg invisible shield HD-skydd i de flesta av sina butiker, vilket vore en kanonlösning väl värd att betala extra för om man vore säker på att det är HD
DRY man får, men jag har inte lyckats få helt säkert besked om det. nån annan kanske vet säkert besked?
Click to expand...