Skärmskydd till Wildfire!!

Diskussion i 'Skräp' startad av z1rr3, 23 aug 2010.

1. z1rr3

z1rr3 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!

Vill bara säga att jag kollat på vad tidigare har skrivits.

Jag köpte 3 st skärmskydd till familjens tre wildfire och även till desire, på Teknikproffset.se

http://www.teknikproffset.se/MOBIL/HTC/Skaermskydd/Skaermskydd-till-HTC.htm

De kostar endast 19 kr styck och det verkar vara billigast i Sverige, dessutom erbjuder de fraktfritt från 700 SEK, och det mesta är billigare här än på andra sidor. Det finns också möjlighet att beställa mot faktura om man är rädd att betala i förskott till en mindre nätbutik :)

Ville bara tipsa om detta innan alla springer till elgiganten och köper invisibleSHIELD för 200 kr, köp 10 st på teknikproffset.se så garanterar jag att ni blir nöjda.

:)

2. Noseone

Noseone Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Är det reklam eller what?

3. Antion

Antion Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Precis vad jag gjorde.. + att jag fick dam under skiten så de var bara att kasta den

Lätt att han gör reklam..
    då han har bara tipsat om dessa skydd i alla sina inlägg..

Last edited: 23 aug 2010
  4. LimpanS

LimpanS Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lyssna inte på killen.. Jag köpte några stycken till både min Wildfire och PSP 3000, och skiten vägrar ju sitta fast på skärmen... Fastnar ej i kanterna helt, och "skyddet" blir repig lättare än displayen så man få byta skyddet oftare än man laddar batteriet.

5. nilber

nilber Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag nappade också på detta från början då utbudet på skärmskydd var snålt. Jag köpte 2 st av Teknikproffset då det var så pass billiga. Det sket sig i monteringen och det var bara att kassera båda två. Det var som ett klister på dessa skydd som sög åt sig dammpartiklar och sedan var det kört. Det gick heller inte att tvätta rent dessa under rinnande vatten som det går med vissa andra skydd.

Jag kommer lägga mina pengar på ett bättre skydd i alla fall.