Jag brukar inte använda skärmskydd då jag tycker det försämrar känslan lite men kommer nog köpa till den nya mobilen. Köp Heltäckande Härdat Glas OnePlus 12 svart online Funderar på detta, dom har även genomskinligt TPU skal som jag tänkte köpa. Såvida ingen kommer med bra rekommendationer på något specifikt
Instämmer, jag knappa hem IBYWIND från Amazon till min OP11 och monterade för bara ett par dagar sedan (fick äntligen tummen ur) och är förvånad över hur bra instruktionerna var och hur lätt det var att applicera korrekt. En glatt plastyta som inte känns annorlunda från original skärmskydd. ADD: Här är till 12an Amazon.se
Kan ha fel, men verkar som att det sitter ett förmonterat skärmskydd på OnePlus 12? Såg det här bland annat: Want to use a screen protector on curved display? OnePlus got your back with the 12 and 12R
Skärmskyddet på Oneplus 12 ärt riktigt bra. Satt ett likadant på min 8 Pro, det höll mer än 2år innan byte till Ibywind.
Mitt började bubbla sig efter två dagar, så jag tog bort skräpet. Mycket bättre känsla utan det där plastskyddet.
Köpte 2Pcs Mocolo UV Full Screen Tempered Glass Film On For One Plus Oneplus 7 7t 8 9 10 11 12 12r Pro Oneplus12 Oneplus11 Protector 8.64€ 48% OFF|2 Stück Mocolo UV Vollbild Hartglas folie für einen plus oneplus 7 7t 8 9 10 11 12 12r pro oneplus12 oneplus11 Schutz| | - AliExpress Bra passform, känslan är också bra, märker ingen skillnad mot originalet.
Drar den också åt sig damm och smuts som originalskyddet? Täcker den hela böjda kanterna? Behöver snart byta, börjat få bubblor i mitt...
Tycker inte att den drar damm till sig. Däremot har jag fått dessa släpp, eller vad jag skall kalla det för.Kan i för sig vara så att jag inte har gett den tillräckligt med uv, Ja,jag tycker att skyddet går ner tillräckligt.
Önskar rekommendationer för skärmskydd som fungerar med skal. Vad tror ni om det här: Köp SAFE. by PanzerGlass OnePlus 12 Skärmskydd Ultra Wide Fit online (tog bort originalskyddet eftersom det var en damm-magnet utan like..)
Svarar mig själv Ovanstående skärmskydd fungerar perfekt, även med skal. Dessutom en bättre oleophobisk touch. Very smooth. Rekommenderas.