Jag köpte ett invisibleshield samtidigt som jag köpte telefonen, visste ju inte att det följde med ett skydd.. Invisibleshield-skyddet är för litet för skärmen.
Är det någon som satt på skärmskyddet, som följde med? Är det några problem med det? Min sambo har en X8 och är osäker på hur mycket skärmskyddet försämrar känsligheten.
Jag har petat på mitt. Tyckte att fingret gled lite sämre på skärmen i början men det försvann efter ett tag så nu funkar det fint.
Det i särklass bästa skärmskyddet enligt mig är Apples Ipodtouch skydd.Finns på Teknikmagasinet för 60:- . man får passa in det själv.Jag tror det är 3.5". Tåligare än skärmen.Glider LÄTT till skillnad mot screenguard.Lika responsiv som bar skärm.Har använt det på alla mina mobiler.Tål till och med sjöliv (saltkristaller)
Det går alldeles utmärkt. Det heter föresten "iZound screen protector". Det ska appliceras efter en färg kod. 1Grön neråt,skyddsplast bort ( nån sorts vidhäftningsvätska på den).Sedan skall den andra 2(röd) skyddsplasten dras av. Lycka till ps: Bör göras nykter.