Skaffa betal-apps

Diskussion i 'Applikationer' startad av ahle1337, 20 apr 2010.

1. ahle1337

ahle1337 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vet inte om denna tråden är tillåten här men jag hittade inte något som motsade det under regler iallfall.

Jag undrar om (var) det är möjligt att få tag på apk-filer (helst utan virus) till betalspel och betalapps.

Någon som har en trevlig sida? Jag hittade en innan men sparade den inte eftersom jag trodde den skulle vara lätt att hitta igen, men nej.

Och om ingen kan länka en eller ett par sådana sidor så kanske någon har en bra sida där man kan köpa apps på ett seriöst och väl fungerande sätt?

2. fleischer444

fleischer444 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Enklaste sättet är att sätta upp en emulator sen köper du helt enkelt spelen med ditt visa kort. Sen installerar man dom från datorn till mobilen.

3. Gabe

Gabe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Alternativt olika former av nätverk (torrents, usenet etc) och installera med Astro File Manager. Men det bästa är att sätta upp en emulator och köpa de apps och spel du vill ha.

4. ahle1337

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jo jag känner till emulatorn. Men har någon länk till en torrent sida med apks?

5. drainman

drainman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag tror ingen av oss här på swedroid har någon större lust att svara på den frågan! Vi gillar android och vill att den ska användas och utvecklas till. Använd dig av dom gratis apparna som finns på market om du inte vill har råd att betala.

6. OliverG

OliverG Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    125

MINA ENHETER

Det är tillåtet att prata om piratkopiering och piratkopierat material, men inte lägga ut länkar. Anyhow.. Du har PM.

7. ahle1337

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För att ingen ska misstolka det någon mer gång säger jag: När market kommer till Sverige betalar jag mer än gärna för de apps jag vill ha. Tillsvidare tycker jag inte det är fel att skaffa dem på annat sätt.

Ber om ursäkt om du tog illa upp...

8. ahle1337

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ok, då kan vi skrota denna tråden med andra ord ;)

9. vict0er

vict0er Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Vad är det för emulator ni snackar om? Jag tar gärna ett PM med hemligt innehåll jag med. :)

10. dekadans

dekadans Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

11. beversvans

beversvans Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Är det någon som kan pm:a mig en download länk till "supergnes" har inge visakort och har inte lust att hålla på med emulator. Har letat men ej hittat något ställe att fixa det på.

Kommer självklart betala för det senare när market kommer om det var bra för att supporta.

12. nutn

nutn Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kan någon pm mig med någon bra sida också? Skulle vara tacksam när inte betalapps finns i sverige än.

13. Vonpeter

Vonpeter Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tar gärna emot ett hemligt PM jag med ;)

14. MrTin

MrTin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    HUAWEI P10 lite, Snart Redmi note 7

MINA ENHETER

Telefon:
    HUAWEI P10 lite, Snart Redmi note 7
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova
    Hemligt PM ;)

15. GuldPungen

GuldPungen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    27

MINA ENHETER

tar gärna emot ett pm jag också :P

16. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

***Länk borttagen***

När du reggar dig finns ingen "done" knapp utan du ska bara trycka enter när du e klar..
    -ha det bra grabbar för nu kommer jag förmodligen bli bannad från forumet:/

( jag tycker att det borde vara tillåtet att skicka ut länkar till sånt här och diskutera åtminstone i Sverige efter google bögarna bråkar om vem som ska få mest pengar och vill ej låta oss få tillgång till att Köpa apps... så vi måste ju självklart hitta andra sätt.. jag är beredd att riskera kicks/bans för att jag delar med mig och hjälper folk.. så varsågod admins, hoppa på mig nu bara! )

Last edited by a moderator: 20 maj 2010
  17. rzldzl

rzldzl Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tycker inte att du borde bli bannad för det här. Du länkar ju till en sida bara. För att ta del av materialet måste man registrera sig, och det är ju upp till var och en. Självklart tycker jag ju att man ska främja utvecklare och sånt, dom gör ett riktigt kanonjobb verkligen. Och vad vore man utan dem hehe?

Gillar man en app väldigt mycket, så kan man ju betala för sig helt enkelt.

18. Matenrou

Matenrou Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Sålänge betalapps inte fungerar i sverige så kommer jag använda warez hemsidor, dock så tycker jag inte att det ska länkas publikt här på forumet men diskussion kring det är det ju inget fel med. Att swedroid lägger upp länkar till hemsidor med warez kanske inte gör ett bra intyg för framtida samarbeten och reviews etc.

19. juukas

juukas Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

jag hoppas att du blir bannad. du bryter mot reglerna och använder ordet 'bög' i negativ mening, vilket känns lite... tja, lågstadievarning.

om du tycker att det är fel att du inte får skicka ut länkar, likt den du delade med dig av, kan du väl diskutera frågan med moderatorerna / andra på forumet innan du gör det. sätt dig inte själv i den positionen där du vill att andra ska tycka 'synd' om dig för att du gör något heroiskt (idiotiskt).

och det där med att ni 'kommer att betala senare' tror jag inte en sekund på. köp genom emulatorn eller roota era telefoner! visst, google är sega som satan men det betyder inte att ni ska sno från developers och framförallt ska ni inte (enligt mig) diskutera piratkopiering på ett forum där vi främjar android. idioter i min mening.

20. polejam

polejam Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Håller med dig till 100% har man inte råd att köpa apps för 7-100kr ska man fan inte ha dom heller.