Skal till HTC

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av HTCOUTLET, 15 nov 2010.

1. HTCOUTLET

HTCOUTLET Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Vilka silikon,tpu eller hardcase är heta till HTC telefoner. Jag är intresserad av att få lite feedback på vilka märken på skal som är heta. Bästa tipset får en valfri HTC bordsladdare :cool:

2. Norsehawk

Norsehawk Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Jag tycker du ska även satsa på reservdelar till Desire, och då menar jag externa delar som batterilucka etc. Många vill inte skicka till Anovo just pga att de gör mer skada än nytta. Då kan man lika gärna fixa det som går att fixas på egen hand, utan några kirurgiska ingrepp.

Men okej, just av dessa tre skulle jag valt hardcase. Typ nån av dessa:

För mer info, kolla här.

3. HTCOUTLET

HTCOUTLET Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tack skall du ha för tipset.
    När det gäller reservdelar håller vi på att lägga upp lite under varje htc modell. Det vi skall ha i reservdelar är skärmar, touch enheter. batteriluckor full housing, batterier och verktyg. Vi har en ny leverantör som har ett mycket stort utbud på reservdelar till bla HTC telefoner. Vi räknar med att en ganska komplett sortiment skall vara aktivt på hemsidan under denna vecka. Anmäl er på vårt nyhetsbrev så får du löpande information om nyheter. LÄNK

4. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Garmin Epix Pro Gen2
    Skalen ovan skulle jag aldrig infalla mig att köpa (motiven ser förjävliga ut) jag är en man på 22år. (om det betyder något)

Fick en snilleblixt igår när jag försökte sova, men tror inte det är något som finns på marknaden, men på en Desire HD så finns 2 luckor, om man skulle modifiera båda dessa luckor så har man ett fäste på telefonen, typ bygga ut med plånbok på baksidan för kort osv, eller ett finurligt skal som håller sig på plats med enbart luckornas hjälp.

Norsehawk: reservdelar finns på htcaccessoriesstore eller nu vad det heter, finns iaf till Desire HD.

5. Norsehawk

Norsehawk Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Detta var som sagt bara ett typexempel på två stycken jag snokade fram lite väl hastigt. Finns tusentals andra motiv också vettu, bara man söker lite. :P Och så finns det en, två eller trefärgade med. Sen är också smaken som baken. ;)

Jo, jag vet att de finns där men det hade varit interessant om någon annan sålde de lite billigare. Skulle varit nice så man slipper betala nära 400 spänn för en batterilucka.

6. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Garmin Epix Pro Gen2
    400kr för båda luckorna, känns bara som att piratluckor kommer.. eller hmm ja tänkte mest på passform men själv simkortsluckan skulle vara frän att få i en annan färg, eller samma material fast med motiv på.. dock lär priset gå upp automatiskt.. känns inte som att billig plast hör hemma på denna telefon :P