Skalhuset är inga bra affärsmän hör jag.
Jag hade en plånbok med magnetskal som också sprack i ett hörn efter lång tid av användning. Den hade inte blivit tappad eller något sånt dock. Så jag hörde av mig till butiken (Merskal.se) och de skickade ut ett nytt till mig. Jag tycker att det var extremt snällt med tanke på att jag hade haft skalet så länge. De vinner dock mycket på att göra så. Man känner verkligen att de bryr sig om sina kunder.
Andra butiker som har utmärkt kundbemötande är Clas Ohlson, Kjell & CO och Amazon. Bara erfarenhet av Amazon UK men deras säljare har alltid varit över förväntan. Aldrig varit några problem att reklamera spruckna skal eller skärmskydd som inte levererar.
Skalhuset borde bara bita i det sura äpplet och kanske se över produktkvalitén.
Edit: Nu missade jag att det hade gått 2 månader. Jag trodde bara att det hade gått mer än 3 dagar. Visst, 2 månader är kanske inte så liten tid, men samtidigt förlorar de på det i det långa loppet att få en missnöjd kund.
Last edited by a moderator: 4 sept 2018