Skapa fler ljudprofiler?

Discussion in 'Desire HD' started by Malice, Jan 15, 2011.

1. Malice

Malice Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Som det är nu kan jag endast välja mellan 'normal', 'vibrera' och 'tyst' via hemskärmen (htc's profil-widget). Skulle vilja ha möjlighet att skapa egna också, och även få upp en pop-up lista när jag trycker på profiler. Som det är nu måste jag stega mellan dom tre profiler som finns. Är detta möjligt?

En relaterad fråga till; jag kommer ofta åt volymknapparna när jag ska låsa telefonen och detta medför att jag byter profil (om 'tyst' eller 'vibrera' är aktiverad). Kan man avaktivera den funktionen någonstans?

Tack på förhand!

2. ergoforcen

ergoforcen Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej ,problemet att man kommer åt ljudvolymen och ofrivilligt ändrar den ,händer mig ofta .
    Jag har provat ett par olika appar som låser ljudvolymknappen. Tyvärr hittar jag ingen som stannar i låst läge när telefonen släcks ner!!! Så det hela slutar med (även fast det finns snabbiconer för hemsidan krävs inställningar var gång,typ vill du att det ska gälla all volym osv) att man måste göra ett flertal knapptryckningar flera gånger om dan för att slippa att korrigera om volymen nån enstaka gång

3. Ramboline

Ramboline Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Kolla in Audiomanager,lättare att ha koll via en widget än och gå in i menyerna,hade precis samma problem.Går dock inte och låsa

4. Eremiten

Eremiten Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har provat ett gäng program som sköter profiler och bäst tycker jag Phoneweawer är, kostar några kronor men det var den absolut värd. Den sköter det mesta och kan ställas manuellt på tid, plats, kalender eller uppkopplingar.

Sen låser väl widgetlocker höj o sänkknapparna när telefonen är låst, iaf på min om jag har att den ska vakna på alla fysiska knappar, då hamnar jag bara i lås-upp läget om jag trycker på nån av dom.

5. Malice

Malice Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Phoneweawer verkar fixa det mesta jag var ute efter så jag tackar för tipset!

6. master_of_rock

master_of_rock Teen Droid Medlem

MINA ENHETER