Skicka foton i Viber

Diskussion i 'Applikationer' startad av Sveos, 4 jun 2012.

  1. Sveos

    Sveos Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jul 2011
    Inlägg:
    287
    Mottagna gillanden:
    30
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Platta:
    iPad Air 3rd gen.
    Jag har ofta problem med att skicka foton i Viber. Det är inte så att det inte går, men den säger ofta till mig att den har "out of memory" och uppmanar mig att avsluta en del program och försöka igen.

    Hur många program jag än avslutar verkar det inte gå.

    Om jag däremot startar om telefonen och skickar, fungerar det direkt.

    Någon som vet varför det är så här och kanske har en lösning?
     
  2. Wellness

    Wellness Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    429
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hej, vet inte någon direkt lösning men testa att ta bort viber och lägga in det på nytt. Vet att det kan lösa problem för appar ibland :)
     
  3. Ekofasc

    Ekofasc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2009
    Inlägg:
    1 887
    Mottagna gillanden:
    184

    MINA ENHETER

    Antagligen avslutas inte så många appar som du försöker utan de ligger kvar och tar upp ram. Därför funkar det när du startar om och ramminnet faktiskt frigörs. Prova med att gå in i Hantera appar och se om det finns något att avsluta under Kör. Eller skaffa tex Gemini App Manager och avsluta appar därifrån. Så här ska du dock inte behöva hålla på för att skicka bilder med viber, men då får du i alla fall bekräftat att det är ram-minnet som krånglar.
     
  4. Viber

    Viber Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 mar 2012
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Hi there,

    This is a member of the Viber R&D team.

    It seems like your phone is out of memory so it's causing applications to crash or dis-function.
    Uninstalling and reinstalling Viber might fix the issue, i would recommend to also clear up some memory on your device to allow apps to run smoothly.

    Please let us know if you have further questions.

    You can follow our Facebook and Twitter pages for updates.

    Thanks,
    Viber team