Skicka telefon på reperation?

Diskussion i 'Liquid/Liquid E' startad av Pajn, 18 okt 2010.

1. Pajn

Pajn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Tänkte skicka in min telefon på reparation pga. glapp i hörlursjacket.
    Jag köpte den på expansys men vet inte var jag ska vända mig, till expansys, acer eller någon signad verkstad här i Sverige?

2. Chichin

Chichin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

Den ska till Expansys, det är ett helvete och du kommer vara av med luren ett tag men så är det:(

3. Crozz

Crozz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Oturligt, har också åkt på just det problemet.

Kontakta info(at)expansys.se och förklara läget samt uppge ditt namn, ordernummer m.m så kan du skicka iväg din lur inom 1-2 dagar. Dock kostar det 200kr+ att skicka iväg den till Frankrike och det tar ungefär en månad innan du får tillbaka den.

4. mathgaud

mathgaud Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Livet är hårt...
    Har min inne för tredje gången, 4 + 2 + 3 (minst) veckor :-(. Har en november/december 2009-telefon.

Första gången gick det helt plötsligt inte att sätta på telefonen (skött telefonen väldigt bra)
    Efter första rep så slutade kameran att fungera, första felet återkom.
    Tredje gången dålig kamera igen och första felet igen.

Expansys är bra att ha att göra med men som nämnts tar det tid. Expansys sa till mig att om rep tar längre än 30 dagar så får dom skicka en helt ny på Acers bekostnad. Efter första rep kom min tillbaks efter 29 dagar...

Hoppas denna gång på en helt ny telefon alt ersättning för att kunna byta till annat märke - börjar tröttna rejält på Acer!