Skillnad mellan Huawei & HTC

Diskussion i 'Allmänt' startad av wike1970, 17 jan 2012.

1. wike1970

wike1970 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Till Alla

Jag har en fråga gällande Android Market. När jag går in på Inställningar och på Program och tittar vilken version på Android Market min Huawei U8150 Ideos och gör samma sak på min frus HTC Wildfire S. Så har de båda olika versioner. Min har version 3.4.4, medan min frus har version 2.3.4. Hur kan det komma sig? Och varför verkar det som om min uppdaterar den automatiskt? Medan min frus inte gör så? Finns det något sätt att få Wildfire S att uppdatera sin Android Market? Och gör man då? Tack på förhand.

M V H
    Wike1970

2. x10_minipro

x10_minipro Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    115
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi Pocophone F1

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Xiaomi Pocophone F1
    ROM:
    ParanoidAndroid
    Alla telefoner uppdateras inte samtidigt. Vet inte riktigt vad det beror på.

Testa att öppna market och var på "start sidan " ett tag. Sen stänger du en stund och öppnar igen.
    Funkar inte det kan du säkert dra en snabb googling på typ, how to update android market automatic

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

3. pete

pete Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66

MINA ENHETER

Gissningsvis blir blir utskicket av uppdateringar lite fragmenterad för att inte överbelasta servrarna då det finns så otroligt många enheter i bruk. Vet själv att jag satt på "gamla" market medan en hel drös hade fått den nya flera veckor tidigare, inte brytt mig så mycket så länge det funkade...