Skön atmosfär ;)

Discussion in 'Off Topic' started by busteroid, Jun 27, 2010.

1. busteroid

busteroid Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Ahh, måste bara som ny användare av en Androidmobil (galaxy s) ge beröm till det här forumet! Har ju tidigare kört med iPhone 3G och 3GS och varit mycket ute på Macworlds forum. På Swedroid verkar de allra flesta vara "ena glada prickar" som gärna hjälper men framförallt inte får ett psykist sammanbrott om man skulle påpeka något som är mindre bra med sin mobil. På Macworld så fick man hela forumet på sig om man råkade nämna att kameran kanske inte riktigt stod sig i samma klass som en Nikon D300, eller om man tyckte att multitasking faktiskt kunde vara smidigt att ha på telefonen. Men just det senare, multitasking var ju fullständigt värdelöst, varför kunna köra spotify samtidigt som man surfar? Vågar inte fråga om deras åsikter om det nu.. ;):D
    Skönt med ett forum där folk inte tar ett kritiskt inlägg mot en pryl som ett personangrepp ;)
    Tack allihopa, hejdå macworld :D

2. OliverG

OliverG Professional Droid Hedersmedlem

MINA ENHETER

Kul att du trivs!

Flyttar tråden till off topic, då det inte har något med android i sig att göra.

3. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Garmin Epix Pro Gen2
    Haha är ju det jag säger, krånglar min pc så blir man hånskrattad åt, krånglar deras mac så är ursäkten "ja den gör så ibland" och så blir man utskälld för att man kör windows.. deras pryl blir en gud för dom -.- hade mer än gärna kört linux om det inte vore så att jag kräver adobe till min utbildning.. en macägare har inte ett skit att säga till om när det gäller linux.
    Men ja, dom blir lätt irriterade om man dissar deras "gud"

4. Coldsnap

Coldsnap Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Det är kanske så att de flesta som hänger här gillar att mixtra och pyssla med sina telefoner, och utforska bristerna såväl som möjligheterna. :)

5. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Fold 7 1TB
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Garmin Epix Pro Gen2
    Precis, är det något vi inte gillar så får vi snarare tips på hur man åtgärdar det istället för att bli lynchad för att man "klankar" på sin modell :)