Skorrande ljud?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av meand, 23 mar 2010.

1. meand

meand Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Fick min N1'a igår. Ser bra ut såhärlångt, bortsett från en detalj. Det skorrar i den lilla högtalaren när man lyssnar (inte speaker-högtalaren utan den lilla som man håller till örat). Jag har testat att skruva ner volymen, det hjälper såklart - men då hör jag inte personen på andra sidan.. Så no go på just den lösningen. Jag har inga problem med min hörsel bör väl tilläggas ;)

Har någon annan haft problemet?

Mvh

Martin

2. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Vet att folk har fått skicka in telefonen på rep för högtalaren varit trasig... du verkar vara en av dom :)

3. meand

meand Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Usch va äckligt. Det är alltså öronhögtalaren jag menar, inte den som används för att sätta i speaker.. bara så att vi pratar om samma högtalare ;)

4. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

Min skorrar inte det minsta även om jag har den på högsta volym. (fast just nu kan jag inte prova för min är hos HTC pga snett chassi)

5. ToBr

ToBr Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har problemet för vissa personer då jag har öronhögtalarn på max volymen att det ibland blir sprakigt, drar jag ner ett snäpp är det perfekt igen.

Någon som har samma problem? Är det rent ut sagt det som alla skickar in sina telefoner för? :((

6. gudas

gudas Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 12 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 12 mini
    Jag hade problemet i början och har nämnt det i någon tråd. Jag gjorde som ToBr och skruvade ned volymen något hack, då minskade problemet. Men nu undrar jag om det inte borta, för jag har inte märkt av det och har ibland full styrka på volymen. Högtatalaren har kanske "spelats in"??