Skriva långa SMS och vill ha större textfält

Diskussion i 'Applikationer' startad av Madicken, 14 jan 2011.

1. Madicken

Madicken Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har precis köpt en SE Xperia X8 och inser att jag är lite gammaldags och behöver mer utrymme i textfältet då jag skriver SMS. Det verkar som att tråden, vad alla sagt tidigare, är viktigare än att jag har full översikt i mitt eget SMS. Jag utnyttjar minst längden 160 tecken, och ibland blir det betydligt mer.

Har försökt förstora textfältet där jag skriver, men lyckas inte. Har också provat några SMS-appar men lyckas inte heller där göra textfältet större. Tror kanske att Handscent blev till två rader, eller också var det Go SMS.

Känner någon av er app-experter till en SMS-app med ett större textfält där jag skriver min text, alt ett där man kan öka storleken något...?

:)

2. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Du får väl helt enkelt trycka på tillbaka en gång när du vill se texten. Eller har du okristligt dåligt minne? :D

3. wigge70

wigge70 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Hej Madicken...Prova med handcent finns att hämta på market,där finns mycket inställningar att använda:-) jag kör det i min desire funkar utmärkt....kom bara ihåg att stänga av notificationen i det som finns i telefonen...

Madicken gillar detta.
  4. Aash

Aash Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Jag håller med om att det brukar vara snålt med rader, men jag använder Go SMS och där har jag iaf fyra rader vilket jag tycker duger.

Madicken gillar detta.
  5. drkrupp

drkrupp Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    103

MINA ENHETER

Prova att luta telefonen när du skriver så får du ett större textfält.