Skriva mail från olika adresser i gmail-appen?

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av söder, 27 jan 2010.

1. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Jag använder gmail-appen. Dvs, jag använder EJ email-appen.
    I mitt vanliga konto har jag lagt in så jag kan svara från olika adresser, och det kommer även mall till mitt huvudkonto som är adresserade till mina andra konton. Där kan jag då välja att svara med en annan adress än min huvudadress.

Går det att göra med gmailappen också? Dumt de gånger jag får ett mail till en annan adress, men inte vill svara med min huvudadress.

Eller måste jag lägga in multipla konto då? Känns ju bökigt, då jag redan gett min mail tillåtelse att skicka mail från andra.

/Söder

2. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

snabb svar , jag vill också men inte orkat kolla
    använd browsern den har en snygg Gmail app skriven för sig också där kan du säkert

3. söder

söder Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    71

MINA ENHETER

Jo, fast det är ju inte den som håller koll på om man har fått mail, eller som ger notification.

Men det kan ju vara ett alt.

EDIT: Jag testade precis, att lägga till fler konto, men det går ju bara med mina andra google-konton. Det går ju att få andra mails att skickas genom gmail på vanliga gmail, så det borde gå att ändra "from" på Nexus One också tycker jag.

EDIT2: Jag testade nu även att göra det via browsern, men det gick heller inte. :(

/Söder

Last edited: 28 jan 2010