skrolla i browsern!

Diskussion i 'Magic' startad av matte, 13 oktober 2009.

1. matte

matte Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

har länge tänkt, funderat och provat men har inte kommit fram till en lösning hur man gör. Om jag är inne på en hemsida med browsern i magicen och i själva hemsidan finns en ruta som man ska skrolla. Hur gör jag för att skolla då? vet att man drar fingret som vanligt men då går det bara på själva huvudsidan och inte på fönstret i sidan. ( vet ej vad det kallas) För er som inte fattar så gå in på tex www.stff.se och välj i vänsterspalten frågor och svar! Där finns en ruta som man ska skrolla för att se alla frågor och alla svar.

Hoppas det går att skrolla!

2. robocik

robocik Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

jag har försökt och fick det inte att funka... har även provat att ladda ner "Browser" men den ville inte heller... funkar dock på min gamla Diamond med opera...
    finns det opera till android?

EDIT:
    Nu har jag laddat ner Opera från market, först när jag öppnade frågor och svar på stff.se så kunde jag inte skrolla, därmed se mer än två första inlägg... men när jag långtryckte på skärmen kom det fram en ruta där det fanns "Mobile view" att kryssa in, och när jag kryssade in det och laddade om sidan såg den lite konstgt ut men när jag gick till frågor och svar kunde jag se alla inlägg :) så en liten omväg men till slut kan man åtminstone läsa allt...
    Synd bara att inbyggda browsern inte klarar av det, det är nog en tabb som webdesignern gjorde, som gör att den inte visas korrekt i alla browsers...

Last edited: 13 oktober 2009