Skum omstart vid MMS...

Diskussion i 'Legend' startad av Jocce81, 28 jun 2010.

1. Jocce81

Jocce81 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    60

MINA ENHETER

Dök upp en skum sak igår...

Fick ett MMS från en kompis igår, fick dock inte upp bilden eller meddelandet, men den indikerade att jag hade ett meddelande där...
    Bad kompisen skicka igen, samma sak igen.
    Startade om luren, fick då upp båda meddelanderna, men det stod "okänd avsändare" o sen telnumret och sen lite konstiga siffror (samma person har skickat bilder till mig många gånger utan problem från samma telefon).
    Kunde dock inte gå in och kolla på bilderna igen då dessa meddelanden var spårlöst borta...

Efter det började luren knasa, den ville halvt starta om, fick skriva in pin kod osv.
    Kopplade inte först att det var det som var problemet, utan gjorde rent simkort m.m. men samma resultat.

I morse så raderade jag hela tråden med meddelanden från denna person, o då knasade både Handcent och vanliga SMS appen ur, men efter omstart så kunde jag gå in i vanliga SMS-appen och såg att det fanns en till tråd "Okänd avsändare", där låg bilderna, så raderade hela den tråden också.

Efter detta så verkar luren inte vilja starta om sig eller så *håller fortfarande tummarna*.

Nån som haft ett liknande problem?

/Jocce