Tips: Skydd till N4:an redan på G

Diskussion i 'Nexus 4 - Allmänt' startad av donnie, 13 nov 2012.

  1. donnie

    donnie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2009
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

  2. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 952
    Mottagna gillanden:
    1 360
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14
  3. donnie

    donnie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2009
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Tror du själv inte att all påpekade om trådar är mer destruktivt för forumet än själva posten som har hamnat i fel tråd? Jag har iaf en känsla om att folk, i slutändan, postar mindre om man ständigt säger till de att de har gjort fel...

    Hursomhelst, det händer att man missar det ibland. Meningen var att informera, ber om ursäkt att det gjordes på felaktig sätt.
     
    Last edited: 13 nov 2012
  4. Urbs

    Urbs Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 apr 2010
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    25

    MINA ENHETER

    Tack för info.

    Personligen avskyr jag principen att göra megatrådar med all info om ett visst ämne i samma tråd. Det blir nästan omöjligt att hitta informationen i efterhand och dessutom lätt att missa ny info. New thread for new news är en policy jag gillar mycket bättre.

    XDA är helt oanvändbart på grund av sina megatrådar. CM10 trådarna brukar vara 2000+ pages och resultatet blir att folk frågar samma sak om och om igen. Some följd av detta blir folk sura "såg du inte på sidan 1780? där hittar du svaret".
     
  5. Facit

    Facit Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    25 nov 2011
    Inlägg:
    1 913
    Mottagna gillanden:
    238

    MINA ENHETER

    Så en tråd för varje skal och tillbehör? För det blir enklare att ha koll på?
     
  6. Urbs

    Urbs Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 apr 2010
    Inlägg:
    296
    Mottagna gillanden:
    25

    MINA ENHETER

    Nej, det blir naturligtvis overkill. Men kanske en tråd för skal och en annan för andra tillbehör? Eftersom detta var det första skalet så tyckte jag tråden kändes berättigad. Men visst, det blir en gränsdragning gällande vad som kräver en ny tråd.
     
  7. donnie

    donnie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2009
    Inlägg:
    129
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Jag kan inte mer än att hålla med, och det är just därför jag skrev det jag skrev...Använder själv XDA en hel del, men, precis som du nämner så känns det som man har doktorerat efter att ha läst en 1000+ post tråd...

    Åt andra sidan så behöver det inte heller gå till överdrift där man skapar en ny tråd för varje sak. I slutändan handlar det om använda sunt förnuft och prioritera snabba/bra nyheter framför extrem tråddisciplin!