Igår kunde man börja spela Skyfall beta. Ett RPG där du väljer att vara Rogue, Mage eller Warrior och sedan tar dig genom världen och skaffar föremål och xp, som vilket annat rpg som helst m.a.o. Skyfall skiljer sig dock lite från mängden med att t.ex. fighterna utspelar sig turordningsbaserat men när man ska attackera så fungerar det lite som på ett golfspel, tryck för att starta och tryck sedan igen vid rätt tillfälle för maximal skada. har inte hunnit spela så längt ännu, men det verkar lovande och ännu så länge kul. För att få spela så ska du ha en av dessa telefoner Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S, Samsung Nexus S, HTC Evo 4G, HTC myTouch 4G, HTC Droid Incredible, HTC Desire HD, HTC Desire, och gå till www.skyfallrpg.com och registrera dig, som "priority code" kan du skriva in NGMOCO eller TWITTER, det är det två senaste koderna som dom gått ut med på just twitter och facebook Spelet använder Mobage som plattform och lägg gärna till mig (Slipurson) om ni börjar spela Lite bilder:
Skitbra koncept, men förstörs fullständigt av buggar, att man inte kan logga in eller att det tar fruktansvärt lång tid och att de begär vansinnigt mycket pengar (riktiga sådana) för att köpa saker inuti spelet. Jag hatar att behöva köpa en energidryck för typ 20 spänn, det är rent vansinne. För spel vill jag betala en gång och möjligtvis varje månad om de tillhandahåller feta servrar, men då ska det ingå uppdateringar också.