Nån som vet vart man kan ladda ned skype till sin desire HD? Går man in på skypes hemsida så säger den bara att telefonen in stöder skype, vilket ju låter lite mystiskt.
Hejsan jo du gör så här att du går in på Android market i din Android och sedan söker bara på skype finns en grattis version FUnkar fint til min Gt-i9000 så bör funger utmärkt till alla andra Androids ^^
Tack! Tittade runt lite i Market & där finns ju IMO med. Hur e denna aplikation? Den kräver ju betydligt mycket mindre tillgångar än skype.
Angående Skype i telefonen. Drar det mycket "bandbredd" att använda Skype? Jag har 3 bas surf och får surfa upp till max 1gb i månaden. By the way, jag fattar inte vad det betyder? 1gb i månaden, jag trodde att jag betalade för en låg "hastighet" med bas? Kan någon förklara vad 1gb betyder och om Skype med 3 bas är att rekommendera? Tack!
1GB torde betyda att du får ladda ned max 1 GB till din mobil. Kanske blir det lite lite om du strömmar mycket film till mobilen, eller om du använder VoIP. Helt ärligt vet jag inte hur mycket bandbredd skype tar när man pratar.
Hastighet anges ungefär som när du anger hastighet för bil, nånting (kanske kilometer)/tid (kanske timme). Det intressanta för dig i detta fall anges hastigheten i volym (kanske kilobit)/tid (sekund). 1GB (kan skrivas på lite olika vis, ungefär som att ett kilo(gram) är tusen gram) är vad du får skicka fram och tillbaks och det oavsett hur lång tid det tar. Antagligen blev det bara svårare att förstå när jag blandade in en massa annat men detta här grundläggande saker. Rätt enhet annars blir det avdrag som matteläraren brukade säga. Sorry för OT, jag är inte den första, modereringen fick gärna vara hårdare. OnT. Jag som beställde första eller andra November har inget hört, inget har ändrats på mitt Tre (förlängde) men det är som det ska. Jag kommer att vara den sista som skriver i denna tråd att Hipp hurra jag har fått den