Hej, är det bara min telefon, eller är det riktig sunkig kamera vid slow-mo? Mina slow-mo flimmar nått förbannat.
Ingen? jag tänkte väl det... Alla köper det att kameran är så grym. Men i själva verket chanslös mot Iphone-kameran.
Gäller det även om du filmar utomhus i naturligt ljus? Att det sker inomhus under led belysning är inte så konstigt. Fullt normalt faktiskt.
Tänkte väl det. Det är enkelt att skriva och klaga om ett problem men att svara på ett svar kanske är än mer besvärande när det visar sig att man gnäller för gnällandet skull
Vid Slow Mo med 960fps så är upplösningen 720p. Filmar du inomhus där det kanske finns LED-lampor så kommer kameran självklart (vid 960fps) hinna fånga flimmret som LED-lampor avger. (Det ser vi ej med ögonen) Du kan ju alltid sänka till typ 240fps eller 480fps (eller vad det nu är) för att får högre upplösning 1080p. Då får du samma Slow Mo som iPhone. Dock ger det ju inte samma effekt. Testa att filma med 960fps utomhus när solen skiner så får du se Slow Mo-kamerans potential.