Småproblem efter uppdatering till 2.2

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Yassmin, 10 aug 2010.

1. Yassmin

Yassmin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Lite småproblem som uppstått efter jag uppdaterat till 2.2, inga större problem, men rätt störande!

Det grafiska knapplåset fungerar bara ibland. Alltså, de flesta gångerna behöver du inte ange lösenordet för att kunna öppna telefonen.

Dessutom så tycker jag att "handcent" appen har blivit sämre, det som stör mig är att det inte finns ngn knapp för "inställningar" som det fanns på tagentbordet tidigare när man skulle skriva meddelanden. Förstår inte riktigt hur man kan gå in där snabbt och enkelt, som man kunde göra tidigare? Någon som vet ?

Tack! :)

2. Elfson

Elfson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+
    Telefon 2:
    Huawei P10
    Platta:
    Samsung Tab S4
    ang grafiskt lösenord så måste du gå in och ändra inställningen till att det aktiveras omedelbart, är inställt på 5 min som standard efter uppdateringen.

Inställningar > Säkerhet > Lås telefon efter

3. Yassmin

Yassmin Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack ! :)

4. Braxen

Braxen Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lånar tråden lite, jag la in uppdateringen 2.2 och efter det så blev seg som fan oc det är ofta den hänger sig. Jag gjorde en fabriksåterställning innan jag uppdatera. Är en ny Android användare är igentligen en iphone fan man när jag skulle förnya mitt abonomang så var iphone 4 slut. Och jag har hört mycket gott om denna Samsung men är lite besviken. Har ni några tips