Smart dialer

Diskussion i 'Magic' startad av Cribbzter, 27 jul 2009.

1. Cribbzter

Cribbzter Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag bytte nyligen rom till " nk02 ION " rommen och är grymt nöjd förutom en sak.
    Tycker Dialern som föjlde med tre orginalromen var mkt bättre, har försökt googla fram var man eventuellt kan få tag på den men utan att lyckas.

Någon som vet om det går att få den dialern till nk02 ION romen och i så fall hur. Eller om det finns någon likvärdig.
    Dock har ja testat en del på market o dom verkar inte vara i klass med treorginal versionen någon av dom.

* Edit *

kan nog tillägga att det ja menar är funktionen att telefonen hittar nummer/namn när man trycker på siffrorna, tex om ja skriver jonas med hjälp av att trycka siffrorna där j o n a s finns på eller om man trycker tex 08 så kommer bara kontakter med 08 någonstans i nummret att visas.
    Det är den funktionen jag är ute efter och helst med tre romens utsende och utförande då ja verkligen gillade den.

Last edited: 27 jul 2009
  2. Näslund

Näslund Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

3. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Den finns i bland appn i /system/app eller /data/app_s kolla runt och försök lista ut vilket det är men man kan ställa frågan på xda där folk håller på med just blanda saker!

4. simon

simon Banned - Scammer Bannlyst

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag hade problem med kameraapplikationen i nk02 ion. Jag kunde inte zooma med styrkulan. Kan du det?
    isf let me know. för vissa hurtiga människor på detta forum säger att jag har fel. som att jag skulle ljuga om det.. hmm.
    regards

5. Cribbzter

Cribbzter Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har ingen sådan funktion alls verkar det som. Spelar ingen roll vilket håll ja rör styrkulan händer inget, inställningarna är desutom minimala finns inte ens effekter tex svartvit lr så för den kamera applikationen som medföljer.