SMS hamnar i fel ordning!

Diskussion i 'Desire HD' startad av Jacka, 21 juni 2011.

1. Jacka

Jacka Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sökt utan att hitta någon med samma problem... ja, som rubriken lyder så hamnar mina SMS i fel tidsordning inom en konversation. Från vad jag kunnat märka uppstår det endast när jag är snabb på att svara på ett inkommande sms. T.ex. om jag svarar inom en minut från att det inkom. Då läggs mitt svar "ovanför" sms:et som jag faktiskt svarade på och det verkar som att den ligger så för alltid också. Klockslaget sätts också till samma eller till och med en minut tidigare än det sms som jag svarade på. Gör det väldigt bökigt att läsa historiska sms-konversationer.

Vad i helvete kan det bero på? Någon som har samma problem och hittat någon lösning på detta?

EDIT: Tror inte att jag hade detta problem innan senaste uppdateringen (vilket väl var 2.3.3?)

2. fredrikstorm

fredrikstorm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

3. Azfor

Azfor Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Det kan ha med tiden att göra, smset et får har ju en tidsstämpel från den som sänder, och om din telefon går lite efter så hamnar smset ovanför, har haft samma problem med missade samtal en gång när jag hade glömt ställa in tiden så den stod inställd helt fel!

Sent from my Desire HD using Tapatalk