Hej! Fick min Desire häromdagen och allt funkar kanon. Drar iväg ett sms till en polare, han svarar på det och jag skickar ett sms igen men då kommer det inte fram. Går jag in via kontakter och väljer Andreas och sedan Sänd meddelande, då får han smset. Går jag dock in via meddelande och till tråden jag har med Andreas och skriver ett nytt, då kommer det inte fram. Förstod inte vad felet var. Kontrollerar så att numret stämmer, allting stämmer och det ska funka som det ska. Uppdaterar kontakter, rensar cache i meddelanden. Det går kanon att ringa varandra. Inga problem på den biten. Forskar vidare i det här felet och under "meddelandeinfo" de gånger min kompis INTE får smset från mig står det det här numret. 0772****** istället för 072******* Alltså hoppar det in en extra 7 i 072 lite då och då. Förstår inte varför. Någon annan som upplevt samma fel eller har något svar på vad fan som kan vara fel för jag ger snart upp!
Till vissa av mina kontakter som jag hade länkat till deras FB-konto blev numren helt knasiga. Löste sig för mig när jag tog bort länken till FB på dom kontakter som fick konstiga nummer.