Hej, har sedan några månader tillbaka en nexus one.. Har alltid haft ett litet problem med att skicka sms dock, det som händer är att vissa sms "fastnar", kommer upp som att det inte gick att skicka och för att jag efter det ska kunna skicka sms alls behöver jag starta om luren helt. Har provat med både Handscent och standard appen, och detta börjar gå mig riktigt på nerverna! en annan fråga som inte är riktigt lika lurig kanske är hur jag stänger av notification för standard sms appen när jag använder handscent? Mvh, Anton.
Varför den inte skickar vet jag inte, men notifikationen för standardprogrammet kan du stänga av i dess inställningar.
Välj först att det alltid är Handcent som ska användas när det kommer sms. Gå sen in i inställningar i den vanliga Meddelanden och kryssa av allt du kan så slipper du notifieringar.
Har också problem med sms som inte går iväg. Sen rätt som det är så får mottagaren 3-5 stycken istället, när ett strular så strular alla tills det fungerar igen. Börjar bli smått irriterande.