Hej, det är så att jag ägt en iPhone i 3 år nu och ska byta denna mot Samsung Galaxy Nexus. Jag tänkte köpa abonnemang och det jag undrar över är om man behöver lägga till gratis sms för 99:-/månad? Jag skickar väldigt mycket sms och undrar om det finns något program från market som gör att man skickar gratis? Själva appen behöver inte vara gratis. Många vänner kör andriod, men även iOS. MVH
Du har även Google Talk, iofs en mer chattbetonad tjänst, mottagaren behöver också ha google talk eller vara inloggad på gmail via webben.
whatsapp kräver ju ett års abonemang så helt gratis är det ju inte.. Kräver ju som sagt att mottagaren har samma app installerad på telefon. Av mina kontakter så är det bara 2 st med whatsapp messenger så det har jag då inte dirket någon nytta av Själv kör jag med ett fast pris på sms man tjänar på det ändå i längden.. Androids inbyggda sms är inte mycket att hurra för direkt jag kör med gosms som fd iphone anv så bör du känna igen dig ganska mkt om du installerar iphone thema i gosms
Ganska många tror att den är helt gratis och missar det där med årsavgiften. Och känner man ingen som har den installerad på sin telefon så är det inte värt 20 kr per år
Den är ju dock gratis första året så man har ju ganska lång tid på sig att utvärdera den innan man behöver bestämma sig och på den tiden hinner man ju övertala ens kompisar om appens förträfflighet.
Visserligen, men varför inte använda t.ex. Viber istället som iaf jag tycker fungerar lika bra som WhatsApp när det gäller skicka mess + att du även kan ringa VoIP med Viber. Det enda lilla minus med Viber är väl att den inte finns till Symbian OS...ÄN. men skall komma. Likaså till Windows phones .
Så snart dina vänner också vaknar upp ifrån koman Apple ger upptäcker ni Gtalk tillsammans Alltid uppkopplad - alltid tillgänglig. Om du vill. Det är ytterst få (bara de med iPhone) som jag SMS:ar. Annars är det Gtalk.
Viber fanns ju först till iphone så väljer du det hittar du garanterat många i din kontaktlista som redan har det installerat Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk