snabbstart

Diskussion i 'Desire S' startad av ossi303, 24 feb 2012.

1. ossi303

ossi303 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hej köpte precis min desire s då min desire gick sönder för några dagar sedan.
    undrade vad menas med snabbstart-remommenderas inte med vissa market program. vad menas med det skall man ha x i den rutan eller inte?
    sen har ja en till fråga ja har bytat sms app till handcent sms och när jag har bytat till den så funkar inte diod lampan som tidigare den fungerar bara ibland typ när skärmen lyser upp sig precis när man får sms sen när skärmen slocknar då slutar lampan blinka med någon som har samma problem?

2. Droid119

Droid119 Guest

Kan besvara snabbstarten i alla fall. Du kan ha den i bockad, inget kommer hända med varken apps eller telefonen. Sen är det upp till dig om du vill att telefonen ska starta på 5sekunder eller vänta i 3min innan den har startat.

ossi303 gillar detta.
  3. ossi303

ossi303 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

okey tack för svar:) vad är skillnaden då ? är det att den stänger av alla program så den är helt avstängd om den inte är i kryssda? och xar man i den så håller den igång programen?

4. Droid119

Droid119 Guest

Snabbstart menars att telefonen startar upp på bara några sekunder. Och ja den bli helt avstängd om den är inte är i kryssad.