Visst priset är sådär. Men det jag stör mig på är alla andra satans besökare.
Bioupplevelsen är väl hyffsat värd i sig, finns en hel del ovärda filmer att se på. Ex en enligt mig var Avatar i 3D, tycker alla 3D-filmer är lite ovärda imo.
Det absolut värsta är att de största filmerna, de man ofta vill se, visas i sådana enorma lokaler med säg 400 andra. Och sannolikhetsmässigt så finns det alltid några idioter som ska förstöra för oss andra om det är prassel, smaskande, ungar, mobiltelefoner eller att folk ska prata.
Därför tror jag VIP är ganska bra, det tråkiga är att på SF Bergakungen i Götet är det bara en utvald, hur den väljs vettefan för jag vill aldrig se filmen, film som visas på VIP. Att skiten sedan är dyrare är också lite förjäkligt. Man får lite större utrymme och bättre stolar och tillgång till en bar.
Men det enda jag vill ha ut av det är att det är 18 års gräns. Då slipper man alla småbarn som i dag verkar ha mycket mindre respekt för oss äldre än vad som var vanligt på min tid som litet barn.
Tydligen så går just jägarna 2 som VIP idag i alla fall. Men 230 kr för en enda visning är alldeles för mycket.
Om det ex är en grupp ur scenen så är ju egentligen deras syfte inte att den ska läckas. Bara som en tävling att man fick den först, det är bara lustigt enligt min mening. Men givetvis finns det så många i olika nätverk så det finns alltid läckor som släpper scene-rellar till lite större allmänhet.
Last edited: 10 sept 2011