Söka uppdateringar?

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av JOHGRU, 2 juni 2011.

1. JOHGRU

JOHGRU Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    När jag söker uppdateringar så slutar det med att det står "Sökningen efter uppdateringen var inte tillgänglig för tillfället. Försök igen senare."

Är det så för er också?

Jag har Android 2.2.2 Nordic som Anovo har "installerat" på min mobil. Skulle vara tacksam att få svar både från en som har fått uppdateringen via Anovo och en som har köpt telefonen med Android 2.2.2 Nordic. :D

2. exionen

exionen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi Mi 5s

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi Mi 5s
    Telefon 2:
    Xiaomi RedMi Note 3 SE
    Telefon 3:
    Microsoft Lumia 550
    Platta:
    Ipad air
    Sverige har inte fått ta del av några uppdateringar än. Varken genom MSU eller OTA... Sistnämnda funkar vitt jag vet bara i US. Tror inte ens Sverige har öppnat uppdateringsservrarna för Defy än.

Prenumerera på denna sidan så får du mail när sverige har fått ta del av "kakan"

Last edited: 3 juni 2011
  3. JOHGRU

JOHGRU Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Om man flashar sin telefonen sägs det ju att man inte kommer kunna ta del av framtida uppdateringar. Nu undrar jag om min telefon räknas som flashad? Anovo har ju installerat (jag vet inte hut de gör) min telefon.

Jag ska bara tillägga att jag är grymt nöjd med svenska och Android 2.2.2! :D

4. fatsen

fatsen Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag skulle va nöjd ned att ha fått 2.2.2 Nordic från Anovo :-)
    Det är 2.2 som Moto uppdaterar till just nu och ni har redan den. Motorola har ju problem med att få ut 2.2 fast det är i slutet på Q2. Så jag tror inte det blir någon mer uppdatering från 2.2.X till 2.2.Y just nu.
    Tveksamt om det kommer framtida uppdateringar. Dom verkar va nöjda med att försöka gå upp till 2.2. Hoppas på 2.3 men moto suger på sin SW sida.
    Sitter själv med 2.1 fortfarande........