Söker app för sms med folderstruktur

Discussion in 'Applikationer' started by Tom Hardy, Nov 15, 2010.

1. Tom Hardy

Tom Hardy Kid Droid Medlem

Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Jag är missnöjd med den inbyggda sms applikationen, söker en som har en mappstruktur likt den som finns i ett epost program, med inkorg, utkorg och möjlighet att skapa egna mappar o.s.v.

Dom apparna som jag har letat reda på har alla att meddelandena presenteras i samma form som i ett chattprogram, med pratbubblor. Men har inte hittat någon som är som på min gamla Nokia N95:a med en tydlig mappstruktur. Så om någon har tips på lämpligt program mottages det gärna.

2. NalleN

NalleN Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Söker faktiskt samma sak

3. CiaB

CiaB Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Vill också veta, hade Nokia N95 själv innan och gillade det.

4. Tom Hardy

Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Jag får svara på mitt eget inlägg, efter någon timmas googlande så hittade jag till slut två program. Dels SMS Manager av Ozan Uysal (Det finns flera program som heter SMS Manager, därför skriver jag ut vem som har gjort det). Detta program är väldig enkelt i sin funktion och har bara inbox, utbox och spam. Går ej att skapa egna mappar eller göra så mycket mer i det.

Sen så hittade jag SMSOrganizer som verkar lovande men har i skrivande stund inte testat det. Har dock en del intressanta funktioner som kryptering av sparade sms på SD-kortet och möjlighet att sätta regler för att få bort spam. Hittade inte appen på androidmarket så håll till godo med länken:
    http://www.androidpit.com/en/android/market/apps/app/com.coolapps.smsorganizer/SMSOrganizer

Om någon känner för att pröva den sistnämnda så vore en liten kommentar om den välkommen. :)

5. CiaB

CiaB Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag försöker installera den sistnämnda men kommer aldrig fram till appen smsorganizer när jag klickade på barekoden, den installerar bara själva programmet för att ladda ner apps på androidpits?? Vet inte vad jag gör för fel eller om det inte går med rootad mobil??

6. Tom Hardy

Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 3T
    Det var knepigt, jag lyckas inte heller....

Dammsuger för övrigt nätet på information om detta just nu, kollar utländska androidforum m.m. Dock utan framgång för närvarande.