Söker delägare&Lead Dev

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av Larsks, 14 nov 2023.

1. Larsks

Larsks Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Vi söker efter en lead developer som kan driva och definiera arbetet för att ta fram en klientbaserad applikation i Microsofts ekosystem.

Vi tänker oss att applikationen skall distribueras via licenshanteringen kring Office 365 samt finnas tillgänglig i Microsofts App Store.

Utvecklingen i lämpligt språk C# för frontend (applikation) samt backend som hostas i Microsoft Azure eller AWS (javascript/typescript eller c#).

Erfarenhet av paketering för Azure App Store och Enterprise är meriterande.

Vår ambition är att ta fram en modern och användarvänlig app som hjälper företag att minska frånvaro pga fysiska och psykiska besvär på arbetsplatsen.

Vi är två killar i 30-års åldern som sitter på idén och har mångårig erfarenhet av försäljning inom B2B men saknar de tekniska kunskaper att dels skapa en prototyp men även vidareutveckla idén.

Låter detta intressant så dra iväg ett sms eller ring till 0760471795. Eller ett meddelande här.

Lars & Johan

Intedennitror och bernard gillar detta.
  2. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 175
    Jag har tyvärr inte tiden (jag är egenföretagare och jobbar själv med en tillämpning som behövs i dessa tider) och jag besitter inte riktigt de kunskaper som ni söker även om jag jobbar med liknande grejer men jag önskar er verkligen lycka till, det känns verkligen som om denna app behövs i en värld som styrs allt mer av vinst utan hänsyn till medarbetarna som mycket väl kan vara extremt kunniga men som inte fixar att arbeta pga fysiska eller psykiska besvär.

Intedennitror gillar detta.
  3. harre

harre Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Har ni hittat någon utvecklare? Jag kommer vara utan uppdrag efter sommaren.

Jag har nästan 20 års erfarenhet av dotnet-utveckling.