Söker en GPS app

Discussion in 'Applikationer' started by look2, Oct 8, 2012.

1. look2

look2 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej !

Jag letar efter en GPS app, den skall användas till att köra på vägar, men jag har lite krav och undrar om det finns någon app som kan göra det jag vill.

Jag har precis tagit mc kort, och tycker att det skulle vara trevligt om man kunnde importera och exportera rutter som man tycker är bra för mc. Alltså att jag kan ladda ner en rutt från tex internet och importera i appen, likväl så vill jag kunna exportera och dela med mig av rutter som jag tycker är bra.

Det skulle även vara bra om man i datorn först kunde välja vilken väg man skall ta från punkt a till punkt b. Alltså inte bara att gps'en väljer snabbaste eller kortaste vägen, utan att jag själv kan redigera vilka vägar som man skall åka.

Jag tror att garmin's produkter kan detta, men dessa verkar inte finnas till android? Finns det något alternativ som klarar liknande saker?
    Navigon kanske? Eller kan man göra det med googels navigations program på något sätt ?

2. e7andy

e7andy Professional Droid Hedersmedlem

Telefon:
    Huawei P10 Plus

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    I Google Maps kan du själv lägga upp egna rutter och destinationer och sedan plocka upp dem i Google Maps på mobilen och starta navigation från dem.

3. firezao

firezao Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Waze här kan man se om det ev är polis kontroll eller olyckor beroende på om användare runt om har rapporterat det. Du kan oxå välja vilken väg du ska åka från punkt a till b. Programmet väljer den snabbaste men du kansedan välja en annan väg som du tycker är bättre. Tyvärr så kan man inte ladda ner olika vägar som du ville men det är ett bra program

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2