Söker en programmerare som är beredd att satsa!

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Tennevi, 16 aug 2012.

1. Tennevi

Tennevi Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, Jag heter Daniel och har en idé när det gäller en app!
    Dock är detta ingen vanlig halvt meningslös app som är fylld av reklam.
    Jag har en idé som jag vill sälja som en produkt till företag för att göra deras arbete mer sparsamt och lättare. Jag tänker inte gå in på några detaljer angående min idé.

Jag vänder mig hit för att leta reda på en kollega/partner som är beredd att börja från grunden med mig! jag har idén och du har kunskap inom programmering, för där är min kunskap lika med noll!

Idag har jag bara min idé ner skriven och bollat idéerna med lite anställda inom området där jag har tänkt mig! Jag vill nu gå vidare med att framställa en prototyp som jag kan åka ut och visa min kundkrets och förhoppningsvis tycker dem om det och vi kan börja producera på riktigt!

Så är du grym på allt vad programmering innebär och vill satsa på något som jag tror kan bli stort så här av dig till mig.

Det kommer bli en lång och process innan man kan börja se några ekonomiska resultat, och har inga garantier att det kommer funka. Men jag tror på det och för att vinna måste man våga!

Jag bor i norra Skåne, och söker därför en person som bor relativt nära, skåne, blekinge, halmstad eller södra småland!

Skicka ett mail till mig: [email protected]