1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Billigt. På riktigt. Valfritt mobilabonnemang för 25 kr/mån - i 4 månader!
    Stäng notis
  3. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  7. Stäng notis

Köpes: Söker fungerande Android-telefon – utsatt för brott, har ej råd med ny

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av apple95, 12 okt 2025 kl 14:12.

1. apple95

apple95 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Hej! Jag blev nyligen utsatt för en helt oprovocerad misshandel, vilket resulterade i att min telefon gick sönder. Händelsen är polisanmäld och jag kan styrka detta med både journalanteckningar och kopia på anmälan.

Jag har inte ekonomisk möjlighet att köpa en ny telefon just nu, men är i stort behov av en fungerande Android-telefon – helst med stöd för BankID och appar som krävs för vardag, kommunikation och studier. Jag har nyligen börjat en industrirelaterad utbildning och är därför extra beroende av att kunna hantera ärenden digitalt.

Utöver det är jag förälder, och både barnomsorg, förskola och andra viktiga kontakter behöver kunna nå mig. Det är därför avgörande att jag kan ringa, skicka sms och använda bankappar.

2. Choppe

Choppe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    191
    Operatör:
    Comviq, Tele2
    Telefon:
    iPhone Air

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq, Tele2
    Telefon:
    iPhone Air
    Telefon 2:
    iPhone 14
    Väldigt tråkigt att höra. Jag har ingen Androidtelefon men jag kan bidra med en liten slant om någon vill sälja en.

3. kupster

kupster Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    451

MINA ENHETER

Vart bor du?
    Har en äldre samsung s10e som borde funka för ett tag till för de enklaste sakerna

4. Adr1aniii

Adr1aniii Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    178
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Hej, jag har en Huawei P20 Pro som inte kommer till anvädning om det kan vara intressant!
    Vet inte om den har stöd för BankID.