Söker korttidsboende i Göteborg med omnejd

Diskussion i 'Off Topic' startad av djjokke, 4 sept 2014.

  1. djjokke

    djjokke Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    28 jan 2010
    Inlägg:
    3 621
    Mottagna gillanden:
    375
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Jag har sedan en vecka tillbaka fått jobb i Göteborg (Mölndal) och bor för tillfället hos en polare. Tänkte att jag skulle sluta våldgästa honom och försöka hitta mig ett boende under anställningsperioden.

    Jag är garanterad ett heltidsjobb med hyfsad lön fram t.o.m. jul 2014. Det ultimata vore ju att hyra i andra hand med typ en månads uppsägningstid, och det skulle räcka med en etta för mig så länge det finns internet, egen toalett och eget "kök".

    Kom gärna med förslag! Jag har bil så kan röra mig så långt som t.ex. Kungsbacka, men inne i stan/strax utanför funkar också.

    Är det något du undrar eller bara vill veta mer om vem jag är går det bra att skicka PM eller skicka ett mail till [email protected] :)
     
  2. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Skall hålla öronen öppna men bostadsmarknaden är, som vanligt, rätt mättad. Blocket är nog bäst att leta på. Var snabb som fan på att ringa bara. Rum och lägenheter försvinner på någon timme i värsta fall. Har haft flertalet kompisar som letat och många som fått men bara när de legat på så in i helvete. Skapa en bevakning på Blocket och ring så snart det plingar till i telefonen!

    http://www.blocket.se/bostad/uthyre...re=&q=&q=&q=&is=1&save_search=1&l=0&md=th&f=b
     
  3. djjokke

    djjokke Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    28 jan 2010
    Inlägg:
    3 621
    Mottagna gillanden:
    375
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Tack! Ja det är ett helvete, har bevakning igång och kollar ett par gånger varje dag, hoppas det dyker upp något bara sådär. Man måste ju ha tur :/

    Sent by R2D2
     
  4. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Android Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    6 419
    Mottagna gillanden:
    523

    MINA ENHETER

    Ofta är de rätt dyra också... Sen tar väl folk ut lite extra. När jag hyrde ut min lägenhet när jag var utomsocknes och pluggade la jag på en summa för möblemang. Jag var rätt generös men andra tar rätt många tusenlappar över.
     
  5. Pliind

    Pliind Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2010
    Inlägg:
    2 403
    Mottagna gillanden:
    345
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Apple Watch 7 Steel
    Se upp för skojjare också! gör en google bildsök asap på bilder du blir visade!