Söker original-APK för gingerbread keyboard

Discussion in 'Nexus S - Allmänt' started by teknocide, Apr 17, 2011.

1. teknocide

teknocide Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej!
    Nu har Galaxy S fått Gingerbread men vi fick inte med det förbättrade tangentbordet. När jag körde Froyo använde jag mig av "Keyboard from Gingerbread" som finns på market men efter uppdateringen fungerar inte multitouch längre vilket leder till att jag skriver fel en massa.

Jag tänkte att det kanske går att installera original-apkn rakt, är det någon som vet ifall den finns att ladda ner nånstans? Har testat de moddade versionerna på xda-dev men de fungerar lika dåligt (eller sämre) än Keyboard from Gingerbread.

2. mangodroid

mangodroid Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Testa att starta om alt ta hem "keyboard from gingerbread" igen & kolla att det är det tangentbordet som är aktivt. För mig har det strulat ibland när vissa apps har uppdaterat, men det har löst sig med att jag gått in i inställningar & åter aktiverat K.F.G :)

3. teknocide

teknocide Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Testade igen (det hette visst Keyboard from Android 2.3 förresten, mindes fel) men problemet med multitouch kvarstår tyvärr. :(

4. otto

otto Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Vänta ett par dagar så har nog Keyboard from Android 2.3-utvecklaren täppt igen "felet". Du får kanske stå ut med Samsungs egna keyboard så länge :) Känns lättast att bara vänta lite hur som helst.