Fråga: Söker tips på trippel-laddare

Diskussion i 'Allmänt' startad av ajo.lill, 24 okt 2021.

1. ajo.lill

ajo.lill Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    628
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23
    Tjo!

Söker lite tips....

Har en Pixel 6 Pro på väg. Kommer kombinera denna med en Samsung Galaxy Watch 4 och ett par Sony WF1000XM4.

Vad jag har förstått har Samsung-klockorna en egen laddare, och inte en platt Qi-laddare. Därför lite osäker på vad jag behöver specifikt.

Det finns ju diverse laddare på ex. Amazon, som denna. Men då två frågor/problem.. Det ena är om det är samma laddare till alla Samsung-klockor?

Och det andra är mer allmänt om Pixel 6 Pro allignar bra med den trådlösa laddaren gjord för andra telefoner. P6P är ungefär lika stor som en Note 10+ dock, så tänker mig att det borde fungera.

Men, är det någon som har tips på andra laddare jag borde kika på för denna trion?

Edit: Om tripplar är lite svåra att få tag på, så fungerar det också med en dubbel för telefon + klocka. Lurarna kan jag ladda efter behov då det inte blir varje dag.

2. Ugga

Ugga Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 551
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Samsungs Trio bör fungera bra? Använt till flera olika Samsungklockor och fungerat med alla telefoner jag provat inkl iPhone 13 PM.

Har använt just Watch4 på den också. :)

https://www.amazon.se/dp/B08DL59HMD

3. ajo.lill

ajo.lill Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    628
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23
    Hm ja den lär ju såklart fungera. Något jag inte nämnde men som jag kommer på nu är att jag gärna har telefonen i en mer stående vinkel så jag ser skärmen från sängen.

Ugga gillar detta.