Säljes: Sony A6000 samt tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Sphex, 3 aug 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Sphex

Sphex Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11 PRO Max
    Säljer min kamera (Sony alpha A6000) som inköptes sent 2019, tanken var att använda på resor men pandemin begränsade resandet och nu när man väl börjat resa igen så tycker jag inte riktigt intresset finns. Går även att använda som streaming-kamera om man känner för det. Totalt 992 exponeringar hittills så kameran är i mycket bra skick. Kartong, kvitto samt 3 batterier och laddare säljes tillsammans med kameran.

Pris: 3700kr

Objektiv: Sigma 16 mm 1.4 AF, köptes tillsammans med kameran och har använts i stort sett till alla bilder som jag tagit. I perfekt skick, har kvar kartong och kvitto samt motljusskydd. Säljes separat eller med kameran.

Pris: 3500kr

Objektiv: Sony kit lens, 18-55 mm 3.5-5.6, en mycket gammal kit lens som jag köpte begagnad för kanske 10 år sedan. Fungerar dock med moderna kameror.

Pris: 500kr

Kamerafäste: Peak Design Capture v3, ett hölster för kameran, skruvas fast runt bälte eller rem för väska, en platta som du skruvar fast i kameran passar in i fästet och när du vill få loss kameran så håller du in en liten knapp för att sedan skjuta ut kameran ut fästet. Praktiskt om man vill vara lite mer diskret och inte se ut som en turist. Skyddar även mot att någon bara rycker kameran ifrån dig.

Pris: 500kr

Edit: kamerafäste sålt

Paketpris för allt 7500kr (700kr rabatt).

Finns i Stockholm men kan skickas om köparen står för frakt samt förskottsbetalning (kolla mina referenser)

Bifogade filer:

Last edited: 4 aug 2023
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.