Säljes: Sony Playstation 3 Slim 320GB Move Starter Pack + Tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av lappen81, 4 dec 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. lappen81

lappen81 Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hej

Funderar på att sälja grejerna och får jag ett pris som jag tycker är vettigt så säljer jag.

Enligt prisjakt så ligger allt på ~3600-3700 nytt idag lågt räknat (enbart hårdvaran räknad, ej spelen), så tycker att 3000 är en rimlig summa det är en sänkning på nästan 25% sen tillkommer ju all frakt då man beställer från olika ställen om man nu ska gå på det billigaste prisjakt listar.

Grejerna är inköpta för kanske ett halvår sedan, eller lite mer får kolla upp närmare och är knappt använda. Komplett med kartonger, kvitto osv. (behöver dock leta upp kvittot så kan inte lova denna men det borde finnas)

Det som ingår är (sony orig prylar)

Playstation 3 Move Edition 320GB med CFW 3.45, och lite grejs på hårdisk. Går att återställa till OFW om man vill.
    Exempelvideo på multiman PS3 - multiMAN 2.00.03 - YouTube

Extra Handkontroll (tot 2st)
    Extra Move kontroller (tot 2st)
    Extra Eye, kamera (tot 2st)

Några orig spel?, Resistance Fall of Man, Sportchampions (ingår i move), tror även att det borde vara något till spel + dom som är köpta på psn store men vid återställning så försvinner dom då dom är knytna till kontot.

Föredrar kontant betalning, kan levereras runt linköping, finspång och vid undantagsfall norrköping.
    Kan även skicka, isf med överföring till mitt bankkonto innan grejerna postas men det får vi reda ut på mobil. Beroende lite på vad grejerna går för och om den ska skickas så kan jag ev ta frakten eller dela på frakten

Last edited: 4 dec 2011
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.