Problem: Sony Xperia S åter igen fel

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av donuts, 8 jun 2012.

1. donuts

donuts Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    236

MINA ENHETER

Har skrivit i tidigare trådar kring problemet med min Sony s
    Fick i början av förra veckan hem en helt ny, dock utan kartong därför kunde jag inte hävda köpet!.
    Men märkte direkt att listen kändes lös, baksidan glappade, och mobilen blev även varm samt att touchknapparna var sämre än tidigare. Får svar idag att misco inte kan se problemen utan drar en massa historier kring att de får tumma på byggkvaliten för att få en mer avancerad teknik, och de tror inte jag kan hävda köpet. De ska dock kontakta sony kring problemet och vidarbefodra vad jag anser är fel på produkten. Har tidigare haft kontakt med sony och de säger att de behöver få kika på den, och att den ska skickas in till dem men på misco säger dem att det blir nog Anovo ska få pröva den. Det kan väll inte stämma?
    Sony s är enligt mig en av de sämsta mobilerna som har tillverkats tillsammans med Lg 2x:mad:

2. HenrikLundqvist

HenrikLundqvist Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone XS Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone XS Max
    Sony Xperia S är den bästa Android-telefonen jag haft.. Behövdes verkligen en helt ny tråd om detta?

Sneaky och Kurt gillar detta.
  3. dragontrumpetare

dragontrumpetare Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    332
    Telefon:
    SONY Xperia 10

MINA ENHETER

Telefon:
    SONY Xperia 10
    ROM:
    Original Stock ROM
    Ok, för det första så kan du helt klart häva ett köp även om de bytt ut din mobil. För du har troligen din gamla originalkartong hemma, samt att ditt IMEI-nummer på den nya mobilen, talar om att luren blivit utbytt. Du begär helt enkelt reklamation av mobilen. Sedan har du helt rätt i att misco svamlar om det dära att byggkvalitén får man tumma på p g a all teknik. Var nog det dummaste jag hört. Men hur många gånger har du haft iväg den? Kan också hålla med min föregående talar att det finns otaliga trådar om detta, som du hade kunna skriva in i. Men förstår dig helt klart att du ville synas lite extra. För mig helt ok.

Håller däremot inte med dig i din analys om att Xperia S skulle vara en av de sämsta tillsammans med LG 2X. Snarare en av de bättre lurarna på marknaden.

4. Sneaky

Sneaky Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Du måste skapa fler trådar. Vi kan aldrig få nog av ditt måndagsexemplar.

HenrikLundqvist och Arvid719 gillar detta.
  5. mrNoodles

mrNoodles Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    135
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia 1 III

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia 1 III
    Platta:
    Xperia Z4
    Låter som större misstag att handla från Misco, än att handla en Xperia S.. om de nu hävdar att du inte får HÄVA köpet..

Va hade du för lur innan världens sämsta S?