Fråga: Sony Xperia V vs. Sony Ericsson Arc S

Diskussion i 'Xperia V' startad av Deniz, 24 feb 2014.

1. Deniz

Deniz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej! Efter två år så gick skärmen på min Arc S sönder och att byta ut glaset kostar ca 1300:- och då väljer jag nog att köpa en ny telefon då det inte är ett alternativ att byta ut glaset/skärmen på egen hand.

Har kollat på Sonys mobiler och gillade Xperia P men såg att battertiden var väldigt dålig men hittade sedan Xperia V som verkar rätt bra.

Har jämfört Arc S och Xperia V och tycker att Xperia V verkar snäppet bättre men vill ändå kolla här i forumet om det är något som gör att Xperia V kanske inte är värd att köpa?

2. Ejan

Ejan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Nya ligger dom väl kring 2400:- tror jag och för dom pengarna så är den väl prisvärd helt klart.

men visst ca 600- till och du har en Xperia Z som är snabbare och större skärm , 1500 till så har du Z1 compact som är ännu snabbare och bättre,,finns säkerligen fler modeller från Sony mellan dom prisspannen också.

Jag är iaf galet nöjd med min V nu när den fick 4.3 uppdateringen ,blev en helt ny lur faktiskt.

3. DiscoBoy

DiscoBoy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Jag gick från Arc till V för ett år sedan och det var en skön uppgradering.
    Tycker fortfarande V är lite dyr, då den är så pass gammal (Var gammal hårdvarumässigt, redan när den kom). Men den har allt man behöver och känns ruggigt stabil.
    Min Arc kändes slö mot slutet, men min V kommer jag inte byta förrän den fallit helt i bitar.