Säljes: Sony Z1 + ACX2 + QX100, fotokit!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av mb-dape, 3 jul 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. mb-dape

mb-dape Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Passa på att skaffa en smidig kamera med grym bildkvalitet till sommaren!

Skulle behöva få loss lite pengar till annat och tänkte göra en intressekoll på mitt "fotokit", bestående av:

Sony Xperia Z1, svart, skyddsplast på både fram och baksida. I jättefint skick, aldrig tappad eller stött, antar att den ser helt ny ut om man tar av skyddsplasten. Under skyddsplasten sitter Sonys splitterskydd kvar. Originalkartong med både laddare och dockningsstation, manualer osv. Köpt i slutet av november på Komplett, kvitto finns.

Sony original SPA ACX2, skal till Z1 med fäste på baksidan för objektiven QX10 och QX100.

Sony DSC-QX100, "objektivkamera", i nyskick, komplett i kartong. Det följer även med ett skyddande neoprene-fodral.

QX100:an har fått två stora firmwareuppdateringar som har åtgärdat anmärkningarna folk hade i början. Nu kan man fota med mobilens kameraknapp, filma i 1080p, det finns manuella A- och S-lägen, NFC-parningen går snabbare etc.

QX100 går att använda till både Android och iPhone.

Sensorn och linsen är samma som i Sonys flaggskeppskamera RX100Mk2. Det blir grymma foton! Se länken nedan:

https://www.flickr.com/photos/vivnsect/sets/72157635483739049/

Säljes helst i ett paket och jag hade tänkt mig 5000 kr för alltihop.

2. mb-dape

mb-dape Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Bump!

Kom gärna med bud! :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.