Avslutad: Sony Z3 / OnePlus X / Iphone 5 / Mizo 5.7"

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av DaLemon, 20 dec 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. DaLemon

DaLemon Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    90

MINA ENHETER

Sony Z3 Svart Olåst. Kartong, Kvitto,garanti finns. Inhandlad 2015-01-24. Finns en linje som är färgad på skärmen, ca 1,5cm och 2mm bred. Vet inte vart den kommer ifrån men mina gissningar är att magnetdockan orsakat den. Skulle tippa på att det är ett garantiärende. (Obs, se bifogad bild)
    1000kr eller högre om fler är intresserade.

Oneplus X inhandlad av mig för några veckor sedan. Rootat och lekt lite med den. Kör för tillfället 2.1.3-x med annan kernel.
    Elektroniskt kvitto finns, garanti, kartong och allt som följer med. Några ytliga repor på baksidan.
    1700kr eller högre om fler är intresserade

Iphone 5 16gb, vit, låst till Telia. Den är i väldigt bra skick. Batteriet går inte att ladda längre. Bytte batteri och den startade direkt, men går inte att ladda längre. Får prövas på plats där du byter till ett laddat batteri så du ser att den fungerar om så önskas.
    500kr eller högre om fler är intresserade

Mizo 5,7" kinatelefon. 1080p skärm som är ljusstark och riktigt bra. Bättre än min z3c, och nexus 5.
    MT6582 4x 1.3ghz, 2gb ram, 8gb rom, sd-plats, två sim. Lite seg på snabbscrollning osv. Ingen höjdarlur, men kanske kul att ha som lektelefon för spel eller annat. Min mor har använt den som GPS.
    Pris: 200kr

Allt finns att hämta hemma hos mig centralt i Stockholm, eller så skickas det mot förskottsbetalning. Om någon kan hämta allt samtidigt är priset 3300kr.
    2015-12-20 15.04.20.jpg 2015-12-20 15.04.58.jpg

kalleboston gillar detta.
  2. GmbH

GmbH Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 019
    Telefon:
    Oneplus 13T China Version

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 13T China Version
    tjenare