Någon som har något bra tips på hur man ska sortera apps? Jag har tankat ner en hel del spel och vill ha det i en mapp på homescreenen. Skapar man en mapp som finns default i menyerna så heter den bara folder och man kan inte döpa om den? Hade även det där programmet "Apps-Organizer" det var riktigt bra men sjukt segt! Tog flera sec ibland att öppna en mapp med fyra apps i.
Jodå. Öppna mappen och tryck på titelraden. Det här är för övrigt något som jag tycker google har skött väldigt dåligt. Det är ju i princip linuxstandard att program ska vara sorterade när de laddas ner. Det borde finnas undermenyer i launchern. Varför frångick man den här principen egentligen?
kan vara för att du dödat den med taskkiller? för när jag inte gör det går det skitbra, men när jag har dödat den så går den segt i början för att den tar tid att starta
Apps-Organizer fungerar svinbra, och har inte fryst eller laggat en microsekund för mig... Jag har slutat att döda appar själv och överlämnar det helt till att telefonen får sköta det.. Tröttnar man på ikonerna som följer med kan man ju ladda ner nya.. Har dock inte prövat det själv..