Diskussion: Soundcore Aerofit Pro open ear

Diskussion i 'Hörlurar' startad av erik.rahm, 17 feb 2024.

1. erik.rahm

erik.rahm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 305

MINA ENHETER

Väntat ganska länge på dessa att komma till Europa men verkar ta tid. Släpptes i USA innan jul och UK för någon månad sedan. Till slut beställde jag på Aliexpress för 1550kr inklusive frakt.

Aerofit pro är öppna hörlurar som är tänkt att rikta sig mot personer som vill höra lite av vad som pågår runt dem i mitt fall cykling och träning.

Har letat ett bra tag efter bra träningslurar och dessa är optimala enligt mig. Sitter perfekt, finns även ett ställbart nackband för att ytterligare säkra passform.

Ljudet är riktigt bra med bra bas och värme. Ska bli intressant att se hur vindljud ändrar ljudet med cykling vilket jag inte hunnit testa ännu. På gymmet är det fantastiskt bra.

Jag tog vita vilket kanske inte är supersnygga med orangea detaljer men de syns i väskan :)

AeroFit Pro | Secure Open-Ear Sport Earbuds

2. Ugga

Ugga Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 582
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Låter trevliga!

Har rätt mycket olika hörlurar/iems/earbuds och använder oftast mina AirPods Pro 2 med nya adaptiva läget. Fungerar bra både ute när man springer och på gymmet.

Du hade väl problem med eksem av APP om jag kommer ihåg rätt dock?

Blir ändå sugen på att testa dessa! Enda öppna jag äger just nu är Sonys Linkbuds och AirPods 3.

erik.rahm gillar detta.
  3. erik.rahm

erik.rahm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 305

MINA ENHETER

Airpods 3 och dessa påminner om varandra ljudmässigt skulle jag säga. Den stora skillnaden är att dessa sitter ju fast oavsett vad du gör. Sjukt specifikt case men när jag tränar golf ramlar alltid höger lur ut i svingen.. inte dessa. De rör sig inte.

Ugga gillar detta.