Space STG II

Discussion in 'Spel' started by grzegorz_ae, Aug 18, 2012.

1. grzegorz_ae

grzegorz_ae Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

[​IMG] SPACE STG II - Drath Rain

Space STG II - Death Rain is a sci-fi real time strategy game.
    Immerse yourself in a real time strategy. Explore, build, create, develop...

______________________________________________________________________________________________
    More info:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

2. Nagarebozhi

Nagarebozhi Android Apprentice Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Länk?

Skickat från min Samsung Galaxy S III via Tapatalk 2

3. Tiny Turtle

Tiny Turtle Senior Droid Medlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3
    Info:
    Vit 256GB / 8GB
    Du ser den där svarta rutan i hans inlägg? :teeth:

4. Nagarebozhi

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Nej? Inte via tapatalk iaf och hur som helst fattar jag att man kan ladda ner det på google play men ska man tipsa så kan man väl åtminstone skicka med en länk

5. Hassizle

Hassizle Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Han skickade ju med en länk, du behöver inte vara dryg för att vi inte kan se via Tapatalk.

OnT: Låter intressant, testar det stort jag kommer hem :)
    Tapatalke'd from my G Nexus.

6. Nagarebozhi

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Fan dillar du om när fan var jag dryg? Skrev bara att om man ska tipsa så kan man skicka med en länk det är fan inte att vara drygt och det är väl för fan inte mitt fel heller att jag inte ser en länk!!! Om du ser mitt andra inlägg så frågar jag om länk? Hade varit enkelt för någon att bara förklara att det finns en länk! Så hade det varit klart! Så är det någon som är dryg så var det du i ditt inlägg.

7. Tiny Turtle

Tiny Turtle Senior Droid Medlem

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Poco F3
    Info:
    Vit 256GB / 8GB
    Ryck upp dig nu, Gnagar'n. Du undrade om TS hade någon länk i sitt inlägg och det hade han ju, men istället för att lägga länken som en text så lade han länken som en bild (som det stod "Get it on Google Play" på). (Jag tog t.o.m. och länkade bilden även i mitt inlägg. :) )

Vems fel menar du annars att det var att du inte kunde upptäcka länken då? Regeringens? Sluta svär så mycket i onödan - allt som händer är att folk (som inte vet vilken mysig och härlig kille du är) får för sig att du är arg och dryg.

Menar du verkligen att det inte går att klicka på den bilden för att komma till Google Play om man Tapatalkar eller har du fortfarande inte sett att det inte bara var en bild med uppmaning att gå till Google Play utan faktiskt en länk till den specifika appen på Play?

8. Exoil

Exoil Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jupp, ordbruket tyder på en gnagare och även bristen på självdistans ger klara indikationer..

9. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Haha jävla idiot. Det fanns ju en länk med i första posten. Väx upp för fan.

Förresten det personen menade med dryg är ditt inlägg: "Nej? Inte via tapatalk iaf och hur som helst fattar jag att man kan ladda ner det på google play men ska man tipsa så kan man väl åtminstone skicka med en länk"

Du tycker inte att man är dryg om man skriver "ska man tipsa så ska man väl åtminstonde skicka med en länk", när personen som tipsade redan gjort precis det i första inlägget?

Gud vad man hatar personer som dig.

Last edited: Aug 19, 2012
  10. Nagarebozhi

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Va inte min bästa dag igår, där av alla svordomar. Det går inte att komma till Google play genom att trycka på bilden utan jag trodde att det var en bild som uppmanade en att hämta spelet på Google Play.

Du kan inte vara gammal så ska inte ens lägga ner den energin på dig. Patetiskt!

11. Hassizle

Hassizle Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Nej det är lite flashback stämning här.

Du blev arg för att du inte kunde se en länk i Tapatalk, ska du ta ut den ilskan på någon är det bättre om du skriver ett mail till Tapatalk teamet, och inte på TS som bara ville tipsa om ett spel.

Tapatalke'd from my G Nexus.

12. Nagarebozhi

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Nu tycker jag du ska läsa igen, jag blev inte arg för fem öre på TS. Om du läser andra inlägget så frågar jag bara om en länk då jag inte såg någon länk.

Sen skrev turtle att ser du inte bilden då tog jag det som att det bara var en bild med uppmaningen om att ladda hem det från Google Play och då skrev jag som svar till turtle "att ska man tipsa så kan man juh iaf länka" så det var inte drygt mot TS eller någon annan utan ett missförstånd och en åsikt!

Hade någon bara skrivit att länken är inbakad i bilden efter att jag frågade efter en länk så hade det aldrig varit någon flashback stämning här som du då fint kallar det utan jag hade förstått att det fanns en länk och det hade inte varit mer med det.

Det jag blev lite upprörd över var när du började kalla mig för dryg då började jag svära vilket var onödigt jag vet, men var på allmänt dåligt humör igår så stubinen var ytterst kort.

Och sen att nästa person hakar på och säger att han hatar såna som mig och den andra killen som snackar om att jag är gnagare att det är därför jag svär m.m det är bara dagisfasoner så det tänker jag inte ens engagera mig i.

Men som jag sa så var det inget illa menat mot TS eller Turtle då jag bara framförde en åsikt efter ett missförstånd!

Men nu tycker jag detta är utagerad och tråden kan återgå till att diskuteras om spelet. :)

Last edited: Aug 19, 2012
  13. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag missbedömde nog dig. Ledsen för utbrottet... Var också väldigt irriterad.

Nagarebozhi likes this.