Nu tycker jag du ska läsa igen, jag blev inte arg för fem öre på TS. Om du läser andra inlägget så frågar jag bara om en länk då jag inte såg någon länk.
Sen skrev turtle att ser du inte bilden då tog jag det som att det bara var en bild med uppmaningen om att ladda hem det från Google Play och då skrev jag som svar till turtle "att ska man tipsa så kan man juh iaf länka" så det var inte drygt mot TS eller någon annan utan ett missförstånd och en åsikt!
Hade någon bara skrivit att länken är inbakad i bilden efter att jag frågade efter en länk så hade det aldrig varit någon flashback stämning här som du då fint kallar det utan jag hade förstått att det fanns en länk och det hade inte varit mer med det.
Det jag blev lite upprörd över var när du började kalla mig för dryg då började jag svära vilket var onödigt jag vet, men var på allmänt dåligt humör igår så stubinen var ytterst kort.
Och sen att nästa person hakar på och säger att han hatar såna som mig och den andra killen som snackar om att jag är gnagare att det är därför jag svär m.m det är bara dagisfasoner så det tänker jag inte ens engagera mig i.
Men som jag sa så var det inget illa menat mot TS eller Turtle då jag bara framförde en åsikt efter ett missförstånd!
Men nu tycker jag detta är utagerad och tråden kan återgå till att diskuteras om spelet.
Skickat från min Samsung Galaxy S III via Tapatalk 2
Click to expand...